• #
  • #
  • #
  • #
  • #

23 lipca 2016

Gwiazdy kreują 2

We wpisie o tym, że gwiazdy kreują, wspomniałam o Antonio Banderasie który nas zaskoczył tym, że rozpoczął naukę Krawiectwa. Niedawno ta historia zyskała ciąg dalszy, otóż aktor zagra tragicznie zmarłego projektanta mody Gianniego Versace.Więcej tu.Wygląda na to że nauka szycia nie poszła w las ;)

Niewiem co będzie w filmie ale miałam lubiłam samego projektanta, może za nieco barokowe projekty. Lubił dużo złota, i często używał graficznego symbolu - Głowy Meduzy. Poza modą popularne były jego wzory na porcelanie Rosenthala. Wydano też kiedyś książkę o historii jego firmy i była to historia z dreszczykiem (z rodziną w tle).

Ale wracając do aktora, przy takiej i wielu innych wiadomościach zawsze ciekawi mnie to, jak to jest że osoby znane, nawet jak gdzieś im życiowa ścieżka gdzieś zboczy, jak zaczną jakiś nowy projekt, jak się coś nie uda, albo wydaje się że to koniec kariery, to dostają drugą, trzecią i kolejną szansę. Wszechświat im sprzyja czy tylko sponsorzy? Nie robię tu aluzji to do Antonia bo jego widok za maszyną do szycia, wywołuje u mnie uśmiech.


Tak na marginesie. Jeden z wzorów Versace zdobił kiedyś opakowanie "śmietanki" do kawy pewnej sieci handlowej na L, z czasów kiedy opakowania miały fotograficzne wręcz ilustracje. Ponieważ musiałam jakoś oznaczyć pojemnik na zabielacz, to go sobie tymczasowo nakleiłam. Potem sklepowe opakowanie się zmieniło (dział designu nie próżnuje), a mi została filiżanka na zdjęciu. Sam plastikowy słoik zaś jest po kozim mleku w proszku.

Brak komentarzy:

AddThis